събота, 12 май 2012 г.

Находки в BERSHKA


Исках да посетя много H&M във Варна, все пак този месец беше откриването му. Отидох, но явно имах прекалено големи очаквания, защото останах разочарована. Няма да навлизам в подробности за впечатлението, което оставиха в мен. Само вметвам, че можеха да се постараят повече.
И така, все пак бях излезнала с идеята да си купя нещо. Посетих любимата Bershka, можете да видите, на какви неща ми се спряха очите.
 дамски панталон от трико

 дънки с широк колан и висока талия

 удобен трикотажен анцуг в супер свеж цвят

 бели дънки с много накъсвания 

 дантелена рокля- идеална за лятото

 сако със зареждащ нюанс на розовото

 за къде без класическото дънково яке

 целият сет е много приятен за мен

 винаги съм държала на удобството и този модел ми се струва точно такъв

Няма коментари:

Публикуване на коментар